(iOS) Dance Clash: Ballet vs Hip Hop hack med uendelige poeng
Feb 6, 2022 5:20:09 GMT 7
Post by spearuvbetcapos on Feb 6, 2022 5:20:09 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dance Clash: Ballet vs Hip Hop ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dance Clash: Ballet vs Hip Hop IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack med uendelige poeng ▞▞▞
▞▞▞ Dance Clash: Ballet vs Hip Hop 2022 version ▞▞▞
Veldig gøy, men litt vanskelig. 😕 og jeg liker ikke hvordan du ikke kan bytte side. Og jeg liker ikke at alt er låst. ellers er det ok. Kanskje du kan gjøre noen endringer. Takk skal du ha.
bra spill, men må forbedres
Det hadde SÅÅÅ mange tillegg, jeg anbefaler ikke dette spillet, men grafikken er ok
Den som har laget dette har ingen sans for mote!!! Men spillet er bra
Se det er et morsomt spill, men for mange ting er låst og det er VIRKELIG irriterende, så ikke få med deg dette spillet😠
Jeg liker dette spillet. den ene grunnen til at jeg hater er fordi når jeg spilte fikk jeg 6790 som stemmene mine, jeg var en ballerina og det andre lagets hiphop fikk 4079 og DE VANT! HVA! JEG BURDE HAVE VUNNET SOM HVA!!!! Og det jeg liker med spillet er at vi danser og endrer andre ting.
hehe, det glitrer når rottene bryter veggen og jeg spiller slutten eller🙄🙄🙄
Artig bh
Jeg elsker dette spillet, men så mange annonser
telefonenin klikka nesten den ble ødelakt litt.
Spillet er utrolig kult og wow jeg elsker dette spillet 🎮 😍 👏 😀 ❤
Dance Clash: Ballet vs Hip Hop Casual nuk
Jeg føler at dette spillet er morsomt, men det har en million annonser selv om jeg ikke kjøpte noen annonser, så hvis du vil kan du sjekke det ut, men jeg garanterer at det kommer minst én annonse hvert minutt. Annonsene er omtrent 30 sekunder lange!
Jeg elsker spillet, og det faktum at du kan tilpasse deg selv er kjempebra, men dere burde ha flere ting som er gratis og bør legge til et kjøpesenter å gå til slik at vi tjener mynter når vi konkurrerer og slik at vi kan kjøpe flere ting og sikkerhetskopiere dansere også vi burde meg være i stand til å personliggjøre danserne som å ha et alternativ for det betyr endring av antrekk hårsminke kjønn og mer håper dette kommer til deg og du gjør dette det ville bety mye
Jeg ga dette spillet 1 stjerne fordi det er for mange tillegg for hver ting jeg liker etter at jeg er ferdig med å kle meg ut, her er et tillegg. Det er knapt klær, sko, hår. Alt jeg tror spillet ville vært morsommere hvis det var færre tillegg og flere spilleautomater å endre.
Det er et veldig bra spill her er mange av annonsene, men er et veldig bra spill, så du kan velge hvor sent jeg skal være hiphopdanser, men det er så gøy og du kan alltid forandre deg 😉
Bra spill og alt Men det er to ting jeg hater i det 1. Nesten alle minispillene er låst, og det er ikke gøy når nesten alt er låst. 2. Jeg hatet virkelig at siden av ballett vinner. Det er ingen dag hiphop vinner. Jeg håper virkelig du kan fikse dette problemet for bedre spilling og glede for alle. Takk skal du ha.
Dette spillet er fryktelig, hvorfor må vi bruke data for å kjøpe alt. Jeg kunne ikke gå til spaet Jeg kunne ikke gå til legen Jeg kunne ikke engang ta egoistisk fordi du trenger at jeg må kjøpe alle de tingene og selv når jeg hadde det og prøvde å kjøpe dem åpnet de ikke
Det var ganske bra, men det var et problem at vi måtte kjøpe ting for ekte penger, så jeg ga dette spillet 3 stjerner, men jeg liker dette spillet veldig fordi jeg liker hiphop så mye,😍 Og det avhenger av ditt eget valg du vil installer dette spillet eller ikke Takk
det er så morsomt og definitivt et spill for barn å kanskje finne sine lidenskaper. Datteren min er litt ny i dette spillet og en halv dag av vennene mine går ikke ut av lager for deg og familien på fire av dem deg på e-post eller telefonnummer er en god avtale 😘😚👣❤✍👃🎹
Kjempe kjempe kult spill men litt lite og gjøre tenker jeg😎😎
fantastisk app. å faktisk hip hop viner alti
Du kan si at jeg liker dette spillet...ja, det er bra...men 2 ting jeg hater mest er at 1. Ut av 100% 90% er ting låst, det vil si at vi må betale.... 2.vi kan ikke velge mellom om vi vil ha balletor hiphop... Velger vi 1 gang er det over
Etter at jeg kjøpte tingene i spillet, begynte det å laste i veldig lang tid. Dette fortjener en null vurdering.
Koster for mye for mange reklame.
Det er ikke et bedre spill i stedet for at vi kan laste ned annet enn det jeg fortsatt har lastet ned, men jeg gir bare en skriving for det, og kan jeg ikke laste det ned
Jeg er enig med Madison World, hun beskriver det virkelig uansett hvor mange ganger jeg har slettet det, jeg laster det alltid ned på nytt, det er drømmespillet og marerittene mine, jeg driver med ballett, men uuummm, jeg sluttet så jeg kan gjøre vokal, for når jeg synger, vil noen høre det og si Avery at du synger er som en engel Elsker dette spillet!!!!!! Last ned nå!!!!!! Liker riktig noooooowwww!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!
Dance Clash: Ballet vs Hip Hop Fritidsspill hwl
Det er bra, men det kan også være mer bra. Etter å ha lest så mange anmeldelser og etter å ha spilt det, bestemmer jeg meg for at jeg bare må gi 3 stjerner. Det er mer enn halvparten som er 🔒 låst at det store problemet brukeren ønsker å gjøre godt, men tingene er låst og jeg har sett dette i mange anmeldelser, så kan du fikse så mye problem bare Thnx for oppmerksomhet
Jeg spilte det før, men da jeg installerte det her kunne jeg komme meg inn. Lastingen tok veldig lang tid og kanskje du kunne fjerne lasten? Jeg antar at jeg vil gi den 5 stjerner.
Jeg har gitt to stjerner fordi jeg tror at lagene dere alltid får oss til å tape, og det er ikke greit, og mange gjenstander er faktisk låst og jeg har ikke noe problem å kjøpe, men hvis du sier prosessen vil jeg være fornøyd og jeg vil gi deg fem stjerner
Dette spillet er fint, men spa-rom, Selfie-rom, legerom er låst 🔐
Får den ikke til å laste ned for å spille, vennligst fiks problemet raskt
Det er litt bra, liker det så mye, det er som bare ballett og rockemusikk Databehandling Jeg liker oss begge, så de burde slutte å jobbe, men jeg elsker det, men jeg elsker det
Ok så, det er sannsynligvis min WiFi, men det tok Evig å installere appen - igjen, jeg har ikke vært i appen, (laster fortsatt ned) så jeg vil definitivt oppdatere denne anmeldelsen - dette er så langt.!!!- -OPPDATERING: Uhm.. så den har vært på 4% i en time? Uhm plz hjelp--AHEM--DET GÅR TO TIMER--UHMMMMMMMMMMM HJELP-
Fordi det ikke er åpent beistspill, og jeg forventer bedre
Ja..det er en bra app..men nesten alle gode kjoler,sko osv er låst..!!! ellers er det ikke ille...
Jeg elsker appen, men den er litt halt, jeg tror kanskje noen av klærne må låses opp og mer, ting for bakgrunnen lagt til, så vil jeg ELSKE det
Hvorfor?!!!!!!!!! det tok evigheter å laste, og du kan ikke gjøre noen ting med mindre du bruker 100$! Jeg brukte 9,99 på tillegg, og jeg ser fortsatt tillegg! og jeg elsker hiphop og ballett vinner alltid! stol på meg, jeg har prøvd det 10000000000000 ganger! andre klaget også over dette. Jeg liker ikke dette spillet. bare få det hvis du vil bli irritert!
det er alt for mange annonser og det er laggy
Godt spill
Dette spillet er en fantastisk app! Men hver gang vant jeg etter det, det var bare ballett, så hip-hop, så ballett og så hip-hop! De lar meg ikke vinne andre ganger
Jeg kan endre anmeldelsen min og kanskje gi den en fire eller fem stjerner, men jeg sier dette fordi jeg ikke må komme inn i spillet, så jeg vet ikke hvordan spillene liker, men det tar fryktelig lang tid å laste og jeg tror ikke det er ment å være så lenge som en time eller så å laste, så jeg gir bare denne anmeldelsen og ber om hjelp fordi jeg har slettet spillet og installert det på nytt, men ingenting fungerer, det er derfor jeg ga det til én stjerne så langt.
Cooking Yummy-Restaurant Game Arkade ajzr
Jeg liker dette spillet generelt, men det er en overbelastning av annonser. Når du har gjort noe, dukker det opp en annonse
De er gøyyyy men det er irreterene at du kan ikke ta alt gratis!
Det beste spillet, men jeg har problemer noen ganger er annonser en av dem, og noen ganger henger det bare og jeg ga det en femmer fordi det er morsomt og engasjerende, og noen ganger endrer det til og med karakteren min når jeg prøver å danse, den trenger bare en lil endre det ikke dårlig skjønt
Dette spillet er så bra at jeg har spilt dette siden jeg var liten at det aldri har noe galt, men jeg tror selv om du ikke betaler, tror jeg de roper gir flere alternativer
Dance Clash: Ballet vs Hip Hop Kasual tto
HERREGUD! Disse spillene er kjempebra! Jeg personlig vil anbefale det hvis du liker å danse. ANBEFALES STERKT
댄스 배틀: 발레 vs. 힙합 캐주얼 게임 udsa
Det er greit. Nesten alt som er bra er låst og du spiller bare npc-er. Jeg vet dette fordi i nesten evrey coco-spill hvis du ser blant de tre beste, er det de samme navnene evreytime. Såååå. Alt i alt er det ok.