(Android/iOS) Soccer Super Star kokemus ilmaiseksi
Feb 6, 2022 4:58:41 GMT 7
Post by spearuvbetcapos on Feb 6, 2022 4:58:41 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Soccer Super Star ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Soccer Super Star IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kokemus ilmaiseksi ▞▞▞
▞▞▞ Soccer Super Star 2022 version ▞▞▞
Tästä pelistä tulee hyvä fiilis😂
VAU! Tässä pelissä on paljon asiaa. Ensinnäkin loistava peli pelattava, erittäin hauska. MUTTA! Mainokset. VAU! Puolet pelistä on vain mainoksia. Katsot mainoksen. Arvaa mitä? Toinen mainos. Naurettavaa!
Tämä saa 2 tähteä, koska se on halpa pistesankari. Tässä pelissä ei ole tarinaa, ei kommentteja, ei glaamia. Maapuhelun saat helposti. Saat vain tehdä maaleja, et rakentaa peliä. Kuvittele uusin versio GTA ilman tarinaa, ei ääniä ja ainoa tavoite on varastaa auto. Kun auto on varastettu, peli päättyy ja pääset seuraavalle tasolle. Sen verran tylsää tämä peli on. Takaisin Score Hero!
Tie moniin mainoksiin
Soccer Super Star Sports hsqg
Soccer Super Star Sports rlux
Soccer Super Star - футбол Спортивные игры qdlz
On hyvä. Olen jo tasolla 217
كلمات كراش - لعبة تسلية وتحدي من زيتونة Žodžių sens
Rakastan tätä sovellusta, koska se ei ole monimutkainen, se sopii nuoremmalle
Ongelmana on, että emme pysty määrittämään otteluita taitojenmme perusteella. Se voi olla todella hyvä peli, jos annat meidän hallita pelaajaamme normaaliksi, ja haluaisin muokata pelaajani kasvoja, ihon väriä, hiuksia ja hiusten väri ja vielä yksi asia oikeissa pelaajissa
100 mainosta päivässä pitää pelaajan loitolla.
Hieno peli ja grafiikka, MUTTA, iso MUTTA, tapa paljon mainoksia, jokaista 20 sekunnin toistoa kohden täytyy pelata 30-60 sekunnin mainoksia, mikä vitsi
Mainokset! Mainokset! Mainokset! Ja mainoksia! Mainoksia jokaisen hullun käänteen jälkeen, tässä pelissä on potentiaalia, enkä viitsisi katsoa mainosta silloin tällöin, mutta tämä on aivan liikaa, ehkä hylkää mainoksesi, jotta se ei pilaa peliäsi.
Soccer Super Star Športne igre pgfi
Liikaa mainontaa .. erittäin ärsyttävää
Mainoksia, mainoksia ja non stop mainoksia. 5 sekuntia maaliin ja 30 sekuntia mainoksia jokaisen tason jälkeen. Älä tuhlaa aikaasi täällä, minun
Täytyy katsoa mainos jokaisen voiton jälkeen. Toivon, että voisin arvioida sinut miinuksella.
Hieno peli, mutta valtava määrä lisäyksiä tekee siitä pelaamattoman. Käytät kirjaimellisesti enemmän aikaa mainosten katseluun kuin pelaamiseen. Poistetaan.
Paras peli se on niin realistinen 👏 Rakastan sitä ja siirtokohtaukset ovat parempia kuin fifa
Erittäin hyvä 😊 peli pelaan sitä ja tämä on kuin tosielämän jalkapallon erinomainen kokemus tästä pelistä
Kummallinen tapa ampua on tyhmää.Sinun pitäisi vaihtaa mekaanikko ampumiseen.Jos pyyhkäiset sitä, se menee todella vaikeasti tai hitaasti.Periaatteessa sen satunnainen.Tämä tekee pelistä todella vaikean.Pelaisin toista mobiilijalkapallopeliä.Mutta olen yrittänyt joka toinen.Vaihda tämä mekaniikka ja vaihda myös tähtien järjestelmä.1 tähti pisteytykseen.1 ampumiseen pääsoittimesi kanssa ja 1 näiden molempien tekemiseen.Myös kun käytät tyhmää ampumismekaanikkoa, se joskus häiritsee ja laggs.FIX
Aivan liikaa mainoksia. Mutta siisti peli
Vaikka olen samaa mieltä siitä, kuinka koukuttava tämä peli oli, olen surullinen, että menetin kaiken edistymiseni, olin yli 50 tason päästäkseni entiselleen, mutta se kaikki poistettiin, kun sovellus oli pakottanut minut poistamaan ja lataamaan uudelleen. että minun piti aloittaa uusi peli, se ei tunnu samalta
Niin paha, MIKSI VIHOLLISEN ON TASKETTU PALLO NÄKYMÄALUEELLE, JA MITEN VÄHÄN *ULOS* VOI TEHDÄ TASO UUDELLEEN?!
Mielestäni peli on hämmästyttävä, sillä siinä ei ole juuri lainkaan mainoksia ja tasot ovat niin hauskoja. Sinun pitäisi tarkistaa tämä peli
1000 kertaa parempi kuin Fifa. Mainos on kuitenkin ärsyttävä
Tämä peli on hauska vain liian monta mainosta 😔
En voi pelata seuraavalle tasolle ilman pelin lopettamista, erittäin turhauttavaa
Meni hieman liian yli laidan mainosten kanssa, muuten kaikki muu on kunnossa. Mainokset pilaavat kokemuksen.
Soccer Super Star - सॉकर खेलकूद mmm
Pidän pelistä, mutta miksi et voi vain laittaa seuraavan tason painiketta ja olla näyttämättä meille tasoa
Peli olisi mahtava ilman mukana tulevia mainoksia. Pahinta on mainosten sisältö. Mitä ihmettä? Siinä oli pelin mainos, jossa sanottiin kirjaimellisesti "paina tauko antaaksesi peräruiskeen". Se ei ole sopivaa jalkapallopeliin, jossa on mainoksia, mitä helvettiä google
Oli hyvä ensimmäiset 10 tasoa ilman mainoksia ja sen jälkeen puomin jälkeen jokainen taso = mainokset pitävät mainoksesi pitävänä pelisi
Hyvä peli paras peli ikinä 👌👌👌👌 🤜paras peli ikinä🤛
Liikaa mainoksia, ei jaksa.
Hyvä peli, mutta se kaatuu paljon
Eh. Sen grafiikka on parempi kuin sen pääkilpailija, ja sen sijaan, että joutuisi odottamaan 24 tuntia pelaamista, ei ole rajoituksia, kunhan pystyt sietämään 5-8 sekunnin mainoksia jokaisesta potkusta. Liian monta mainosten luojaa.
Soccer Super Star اسپورٹس omz
Se on kunnollinen peli, mutta siellä on WAAYYYY liikaa mainoksia. Ymmärrän ehdottomasti mainonnan tarpeen, eikä minulla ole sen kanssa ongelmia. Mutta se on äärimmäisen liiallista. Ylivoimaisesti eniten mainoksia kaikista pelaamistani mobiilipeleistä
Hyvä, mutta uusinta puuttuu